02.01.2014

året der gik

Januar
En ny start en ny begyndelse, et nyt år blev skudt i gang. 
Februar
Massere af sne og hjemmelavet chai latte.








Marts
Solrige dage, gik ture i skoven, blev pludselig lidt sporty og var til ''we will rock you'',
som var en virkelig fed oplevelse.
April
Blomsterne spirre og blomstre, det
 var min fødselsdag midt i lockouten, på cafébesøg
og var på agricollege (på grund af brobygning) hvor
jeg blandt andet passede en masse dyr. Jeg var også
ude at besøge gymnasier, men vil sige at passe dyr var
 meget sjovere end at skulle sidde stille i et klasseværelse. 

Maj
Fik overskredet en personlig grænse og var ude
at hangglide, løb en tur i regnvejret, spiste blåbær og
havde nogle sjove stunder. 
Juni
Var på lejrtur i Tjekkiet, hvor jeg igen fik
overskredet nogle grænser med at klatre og rapelle,
vi var også ude at køre på mountainbike, lavede
 teambulding, var ude at hike, på en slags overlevelses
 tur og vi var selfølgelig også i Prag. Har spist jordbær,
 hjulpet en lille fugleunge tilbage til dens mor,
fejret sankt hans. 




Her var første halvår af 2013, anden del kommer snart. 

6 kommentarer:

  1. Godt at høre fra dig igen, synes der efterhånden er ret lang pause mellem dine blog posts? - ps. vildt gode billeder! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ved det godt. Har bare haft så travlt, men vil prøve på at gøre det bedre. Mange tak<3

      Slet
    2. Forståeligt nok så <3

      Slet
  2. Det ser ud til, at 2013 har været et godt år :D

    SvarSlet