12.01.2014

året der gik #2

Juli
En måned fyldt med sommer og glæde. Var på cykelferie, spiste en masse is, vandmelon, pizza og drikkede sommerdrikke og drinks. Havde nogle hyggelig aftner, spillede kort, var på stranden og var til forskellige studentergilder. 
August
Endnu en sommermåned, hvor jeg var på Mallorca (vi tog faktisk afsted i slutningen af juli), hyggelige sommeraftner, bål, sommerbio ude i det fri, festival, lavede sushi, var til koncert i parken og shoppede løs i København, mens mine klassekamerater var i skole. 

Septemper
Var i zoo, i boblebad, på havnen, Ulla Therkelsen med min søde veninde, en sidste tur på stranden, begyndte til yoga og så flotte solopgange. 

Oktober
Var på kunsten, i biografen, fik et gopro kamera, min smukke veninde inden vi skulle til modebørs, skolehåndbold, Starbucks og halloweenhygge. 

November
Det er rigtig blevet efterår. Photoshoot med smukke Marie. Var i biografen, på biblioteket og var i praktik og var vidne til en bilulykke.

December
Så blev det juletid, jeg blev obsessed med cornrows fletninger, havde projekt hvor vi var på LCHF diæten, fejrede jul og nytår.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar