10.04.2014

hello paris

I morgen tager jeg til Paris, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til!! Det bliver en pigetur, så det bliver så hyggeligt. Og så holder vi endda også min fødselsdag dernede. Lige nu ligger jeg syg og har det ret skidt, så det stresser mig lidt, da jeg meget gerne skal være rask i morgen. Men ovenover er noget af det jeg tager med. Blade til at læse i f.eks. på flyet, min pung, en bog om Paris, mit pas selvfølgelig, mobil, høretelefoner, tyggegummi - så man ikke får propper i ørene i flyet, en olie - som jeg personligt godt kan lide at tage på mine hænder og håndled, den dufter super godt og får en til at slappe af, en strik - da der godt kan være kold på flyet, parfume, fix+ - til at give fugt og friske din hud op på flyet, da aircondition godt kan give dig tør hud og til sidst min computer. 

Der kommer desværre ikke nogle indlæg, mens jeg er væk, men jeg kan love for, at I skal nok blive bombaderet med indlæg om Paris lige så snart, jeg kommer hjem igen. God påskeferie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar