20.10.2013

diy lamp














































Jeg var igang med en lille diy i dag. En diy jeg længe har tænkt på at lave, og nu var det altså tid. Jeg havde set en lampe fra HAY og blev så inspireret til at lave denne. En gammel lampe, hvor lampe skærmen er taget af, også bare noget hønsehegn over den. Her er resultatet. Tror ikke det var helt det jeg havde i hovedet, da jeg først tænkte på at lave den. Men synes det fungere fint. Tror lidt det er smag og behag. Jeg er faktisk ved at lave småting om på mit værelse, hvilke jeg er exitetd for. Overvejer lidt at lave en updateret roomtour, når jeg har lavet de sidste ting færdigt. 

4 kommentarer:

  1. hold op hvor er det en fed ide, tror jeg skal hjem og prøve den!

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Link endelig et billede, vil gerne se hvordan din kommer til at se ud :-)

      Slet
  2. Den er godt nok fed! Har du evt. et link til den originale HAY lampe??
    Btw. jeg vil også prøve mig frem, og se om den kan blive lige så fed som din.
    Tudsinde tak for inspirationen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord! Der er et billede af den her: http://sharedesign.com/product/industrial-clamp-lamp

      Slet