24.07.2013

before the movie starts

























 kjole: h&m // strik: second female // sko: nike

Den sidste uges tid har jeg været på cykelferie med min veninde hvilket var utroligt hyggeligt og sjovt. Derefter var jeg i sommerhus med mine forældre, hvilket bare var ren afslapning og hygge. Ville lige hurtigt vise jer mit outfit, hvilket passer til en kold sommerdag. Og det har ikke været koldt i dag! Men det er også et aften-outfit. For om noget tid skal med min søde veninde Mathilde til zulu sommerbio. Det foregår ude i det fri. Altså en biograf bare det er udenfor. Ærligt talt ved jeg ikke om den film vi skal se overhovedet er god, men glæder mig egentlig bare til stemningen under den åbne himmel, picnic og bare hygge i det hele taget. Mathilde og jeg tager derover noget tid før filmen begynder og spiser aftensmad og bare ligger og hygger og snakker og så når mørket begynder at falde på (22:00) begynder filmen. Det bliver så hyggeligt med slik, tæpper og stjerner oppe på himlen. Håber i nyder ferien! Forresten tager jeg snart til Mallorca, men regner med at lave et indlæg inden.

2 kommentarer: