28.04.2013

what do you think


Så det søndag og lockouten slutter imorgen. Næste uge hedder brobygning for mit vedkommende. Så jeg skal på forskellige introkursuser, hvilket nok skal blive spændende. Mandag-tirsdag skal jeg på Aalborg tech college - dyr, planter og natur, hvor jeg skal arbejde og passer zoo - og landbrugsdyr og så også lige køre en traktor. Haha det skal nok blive sjovt. Onsdag skal jeg på Aalborghus gymnasium og torsdag-fredag skulle jeg have været på mediacollege, men det blev aflyst.
Nå, enlig ville jeg bare høre, hvad i synes om mit nye layout?

14 kommentarer:

  1. Det lyder som om du får en en interessant uge ;)
    Det er lækkert det nye layout. Thumps up!

    xx nana http://chiclightning.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ser ud til at du får en rigtig spændende uge, med en masse nye oplevelse, super fedt! :) I henhold til dit nye layout, syntes jeg at det er rigtig fedt og ser godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver sjovt. Det er jeg rigtig glad for at høre:-))

      Slet
  3. Super fint layout! Ville dog være endnu federe hvis du fjerde rammen om boksene ude i siden. :)

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja synes også selv det er lidt træls, men kan ikke fjerne dem:-)

      Slet
  4. Det er en super fin blog du har :)

    SvarSlet
  5. Super fint layout!
    det ser rigtig godt ud ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  6. Det er faktisk ikke så lang tid siden jeg var på brobygning. Jeg var vidst på medieproduction og Krop og Stil (;

    SvarSlet
  7. Det er første gang jeg besøger din blog, men jeg synes dit layout er rigtig fint! :)

    Kig meget gerne forbi min blog:
    http://jannepugerup.blogspot.dk/

    SvarSlet