15.04.2013

my birthday






T-shirt: &other stories bukser: dr. denim jakke: tiffany halskæde: bahne sko: h&m neglelak: essie 

Weeee, det er min fødselsdag og er så glad, hehe. Fik tillusket mig min brors computer, så jeg kunne lave dette indlæg. Har outfits og gaver der skal vises. I morges blev jeg vækket tidligt (jeg er jo den eneste der har lockout) med sang og gaver efterfulgt er lækker morgenmad. Kunne overraskende nok ikke sove igen så jeg har ligget og hygget under dynen med te og set desperate housewives. Ved middagstid skal jeg lige over at have to fysiktimer og så er det ellers bare hjem og hygge med familien og ud at spise i aften. Men ja, her er mit fødselsdagsoutfit, og forsat god dag! 

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen!<3
    Håber at komme til at se dine gaver her på bloggen :-)

    - Knus
    grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikke et fint outfit! Og tillykke :)

    SvarSlet
  3. Lækker blog du har dig her :) Og flotte billeder.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet