15.03.2013

sporty feelings





Er begyndt at gå mere op i sundhed. Mere træning og flere sunde snacks. Jeg har lagt mærke til, at jeg overhovedet ikke er den eneste. Det forbløffer mig også lidt, at jeg pludselig er blevet sådan, da jeg er sådan en sukkergris, når det kommer til søde sager, haha. Ved ikke, lige pludselig blev jeg bare ramt af ''sundhedsfeberen''. Måske har det noget at gøre med min nye hulahopring, måske noget med foråret, eller noget helt tredje, hvem ved? Er der nogle er jer der har det på samme måde?

6 kommentarer:

  1. Har det også ret meget sådan, træner i hvert fald ret meget og spiser massere af frugt :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Har det på nøjagtig samme måde! Tror det er noget med bikinisæsonen ;)

    God weekend<3

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, måske er det det. I lige måde! :-)

      Slet
  3. Har selv lige været inde i en meget lang sundhedsperiode med træning hver dag og ingen søde sager - det er virkelig dejligt! :)

    nicolinesspektrum.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, godt gået! Og ja, men er virklig stolt af sig selv! :-)

      Slet