26.02.2013

beauty favorites

Her ses nogle af min beauty favoritter.
Tromborg body oil: er en olie som giver fugt, god her i den kolde tid og dugter skønt af ingefær.
Aloe vera gelly: er en gel med aloe vera, som er super dejlig og kølig. Hvis du har en skramme, solbrændt, tør hud er den så dejlig at bruge. Jeg bruger den nogle gange som en fugtgivende maske.
Tromborg bath and shower wash: er en showergel, som igen har den skønneste duft af ingefær.
 Sebastian threads: bruger jeg når mit hår er helt umuligt, haha. Den er god til at holde styr på de vilde lokker.
Helena Rubinstein micro-massage scrub: bruger jeg ca. 1-2 gange om ugen. Den fjerner døde hudceller og efterlader huden blød og glat.
Christian Dior - simply pink: er en skrig pink læbestift jeg nogle gange bruger til f.eks. fest. Dog dupper jeg den på læberne så den ikke er så voldsom.
Lancome Paris lip treatment: god til tørre læber og så føles den så blød.   





Ingen kommentarer:

Send en kommentar